יום שני, 2 ביולי 2012

צימרים ממדרגה ראשונה


קבלת פנים חמה

אי ירוק
אי ירוק - מעלה גמלא
כל אחד מאיתנו מחכה למארחים יוצאי דופן, שיתייחסו אלינו בצורה לבבית ומקסימה ממש כאילו הם האמא והאבא שלנו. הכל מתחיל משיחת טלפון מרגשת שאנו נעשה לבעלי הצימר, לאחר שביררנו ועבדנו על זה מאוד קשה. אחרי כל הבירורים המעיקים, עברנו כבר על כל רשימת החברים ולא פיספסנו בן משפחה אחד.

 כאשר אנו נשוחח עם המארחים שלנו, הקול שלהם והטון דיבור ישפיע עלינו מבחינת הרושם הראשוני. במידה ואתם לדוגמא, מתלבטים בין שני צימרים נחשקים. כאשר שוחחתם עם שניהם, אתם תבחרו בצימר שעשה לכם רושם יותר טוב, יותר אמהי. 

אפילו אם לא תוכלו להצביע על זה ישירות ולדעת בוודאות מה הסיבה שבחרתם צימר כזה ולא אחר, התת מודע שלכם יחליט זאת בשבילכם.

פינוקים

אין אחד שלא אוהב פינוקים, אומנם ישנם אנשים מפונקים יותר או מפונקים פחות. מי שיכול שיפתיע אותנו ואנו נאהב זאת מאוד. זאת אומרת, אתם תבחרו את הצימרים שלכם על פי הקרטריונים האישיים שלכם. 

לצורך העניין: בריכת שחייה מחוממת במתחם של הצימר בחורף, מכונת קפה, אינטרנט אל חוטי, טלויזית פלאזמה ולא טלויזיה רגילה, מערכת בידור (די וי די, סרטים רומנטיים ופעולה וספרים). צימרים שיתנו יותר. כמו כן תוכלו למצוא בצימר חלומכם: ג'קוזי ספא חיצוני ופנימי, סאונה יבשה וקמין. לכל אלה נקרא הדברים הבסיסיים שאמורים להיות בכל צימר וצימר.

צימרים שיתנו מעצמם קצת יותר ויפתיעו אתכם. אני אגלה לכם סוד קטן? יתכן והם לא יגלו לכם זאת על ההתחלה בעלי הצימרים. ברגע שתגיעו לצימר תגלו מה עוד לא נאמר לכם, מה נשמר לרגע האחרון. כעת נפרט: עוגיות תוצרת הבית, ארוחת שף כלולה במחיר, חבילת בונבונירות, יין איכותי ושמפניה.

חכו זה לא הסוף, מה עם למשל עיסוי זוגי מפנק, נעלי בית וחלוק נעים, ארוחת בוקר מוגשת על מגש ישירות למיטכם ומעל המיטה אפיריון לבן טהור. תוכלו גם להנות כמובן ממקרר מאובזר בכל טוב כגון: חוץ מהממתקים והחטיפים, מזון להכנת ארוחת צהריים וערב.

צימר שמתאים רק לאנשים שחושבים שזה מגיע להם יחס שכזה, באהבה...