יום חמישי, 9 ביוני 2011

צימרים 1885 - צימרים בגליל

צימר 1885 - ראש פינה
יש אנשים שכשהם נתקלים בחיה פרוותית הם ממהרים לבדוק בוויקיפדיה האם מדובר בשפן או בארנב, ומה ההבדלים ביניהם (האוזניים, אם מעניין אתכם).
אין לי קשר לסוג הטיפוס של האנשים האלו. אבל כשנתקלתי בשם המקורי של צימרים 1885 במושבת ראש פינה, לא יכולתי שלא לבדוק דבר ראשון את מקורו של השם.
אז ככה, צימרים 1885 בנויים בתוך בית אבן עתיק שנבנה על ידי הברון רוטשילד עבור רופא המושבה. הבית נבנה בשנת 1885, ועבר הסבה בשנת 2006 למתחם צימרים יוקרתיים העונים לשם צימרים 1885.
עד כאן פינת ההיסטוריה היומית.
ההווה צובע את בית הרופא בגוונים עתיקים ועדכניים בו זמנית.
נשמע אולי בלתי אפשרי, אבל המציאות עולה במתחם צימרים 1885 על כל דמיון.
שער מתכת מעוטר בגוון אדום יין, מוקף בצמחיה ירוקה מנוקדת בפרחים אדומים ובקיר אבן משובץ אבנים לבנות ואפורות, מהווה את הפתיח אל חצר פנימית ושורת מדרגות, המובילות אל הקומה השנייה של המבנה. זו מאכסנת בתוכה שתיים מתוך שלושת סוויטות היוקרה של צימרים 1885: סוויטת הקשתות וסוויטת נוף הרים. סוויטת רוח גלילית נמצאת בקומת הקרקע.

עיצוב הפנים של צימרים 1885 עושה שילוב מרתק בין ישן לחדש, עם הקפדה לכיוון השחזור והשימור.
דלתות הכניסה עשויות מהדלתות המקוריות של הבית, ארון הבגדים בנוי סביב דלת שבראשה חלון מכוסה ווילון תחרה לבנבן, באחת הסוויטות עוצב גב המיטה מדלת עתיקה, וכך גם פריטים עתיקים ששולבו על השידות והמדפים.
המתחם נמצא ברחוב שכולו בתים ישנים משוחזרים שיובילו אתכם במנהרת זמן רחבה אל המאה המדוברת, ובנוף עוצר נשימה המורכב מהרבה ירוק ומהרים רחוקים של הגולן, החרמון ועמק החולה. גם בתיה של מושבת ראש פינה נשקפים משם, רק מנקודת מבט פנוראמית.
הצימרים אינם מבודדים, אבל מאפשרים ניתוק בניחוח היסטורי ופרטיות מושלמת.
ארוחת הבוקר כלולה במחיר צימרים 1885.
היא תוגש אל מרפסת הסוויטה עם בוקר, ותכלול מאכלים מפנקים כמו פנקייק בטטה מתקתק, סלט שורשים טרי, מאפה קמח תירס ייחודי, עלי רקפת ממולאים ומטעמים נוספים בטעם וניחוח שלא תמצאו בשום מקום אחר.
גן הברון הנמצא שלושים מטרים מעל למתחם הקסום, מסלולי הליכה מרתקים, גלריית אומנים והיצע רחב של מסעדות ובתי קפה הם חלק קטן משלל מקומות הבילוי שמקיפים את צימרים 1885.
תוכלו להזמין אל הסוויטה הפרטית שלכם בתיאום מראש ובתשלום נוסף מגוון עיסויים ומסאז'ים שינתנו על ידי מטפלים מקצועיים, להשלמת הפינוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה